give me summer!

Visa sig att de där nedanför med facebook var nå virus eller nåt, min bror sa de iaf. Så tog bort de, nu har typ alla andra installerat de, haha dom får skylla sig själva!
Har ätit palt för ovanlighetens skull och jag känner att de här kommer bli en allmänt tråkig fredag, kanske laddar hem nå film eller nå mysigt. Har ju faktiskt en massa läxa jag också måste göra, ÅÅH ORKAR INTE.




lite sommaaaaar, ge mig typ nu tack! ser ut som om johanna försöker sparka ihjäl nån stackars fisk eller nåt, och bilden överst behöver vi inte tala om, gulligt att man ser lille harry därbaki. Åå längtar tills vi bär ut hans bur igen, då är de fasiken sommar! Och kan slå vad om att Harry längtar också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0