just' chillin





HAHA, sitter här och chillar efter träningen. Ska snart gå och ta en skööön dusch och sen måste jag plugga lite matte. Och imorgon är de FREDAAAG för er som typ for på nån snabbvisit till nån planet och inte vet de.

Bytheway så ska vi börja jobba om ryyymden och sånt på skolan som nästa "stora projekt" Rätt så kul faktiskt, iallafall roligare än sopor.. Haha. Kommer jobba med Fippeee, kung kommer de bli! Vi såg nå filmer om de och så på skolan idag, herregud skulle skriva lite anteckningar till de vad man tyckte var intressant och så, och jag skrev typ 10 sidor.. Känns i handen kan jag säga. Aja, jätte intressant jag vet. Nä nu känner jag mig eeeecklig så ska ta en duuusch <3 Se ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0