BILLIG MÅNDAG

Today har jag varit i cafét för de mesta på skolan, gick rätt bra. Fick lite ont i huvvet som blev värre när vi hade idrott, haha så gulligt när vi är typ 14 stycken, ALLA ÄR TYP SJUKA. Så nu kanske jag också blir de, men mår inte sååå dåligt nu. Bara när jag typ springer eller nåt, haha. Måste plugga lite matte/engelska, ååh orkar inte. Och mamma den jäkeln ska sticka till sthlm, mami undrade om jag ville åka ner på fredag så skulle vi stanna över helgen men nä, orkar inte. Är jag knäpp? Ja, då får jag väll vara de då. Ska iallafall tvinga henne shoppa lite åt mig, speciellt på weekday som vägrar att finnas här uppe i norr. Inne och klickar på en massa hemsidor till lite O.C musik.
HAHA, JAG BA- ÅÅ DEN VAR SNYGG, och satt och kolla storlekar och allt, sen såg jag att de var ett kill-plagg (hmm, ofta man skriver de så) Ah iaf haha blev ju typ jätte ledsen :'( Åå dålig jag är..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0