MJÖFJÄRDEN, typ de underbaraste som finns <3

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat lite mer, nu orkar jag inge meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Igår kväll fick jag veta nå riktigt tråkigt, julles stuga (akaaa vårat älskade mjöfjärtis) har brunnit ner till grunden.. Och dom som nyss nyrenoverat nu den här vintern, så sjukt tråkigt... Men vi ska vara där ändå, hela jävla sommarn, love mjöis <3 Börja typ lipa igår, och idag satt jag och Johanna och sörjde och börja prata om alla minnen där ifrån i somras, här får ni några minnen i bilder.



så sjukt fina minnen, alltså sommarn där var ju typ bäst? haha asså ååh ta mig dit typ nu, går inte att inse att stugan inte finns nu.. men våran lilla sov-stuga finns kvar, vi som sprang dit som galningaaaar.
När jag alltid glömde mina armband på när vi skulle bada och var tvungen att gå in och lämna dom på stor stenen, och mitt älskade justin bieber -träd som ni ser att jag pussar på några bilder och johanna som hade sitt granis-träd, hihihi ;) När Hampus och Elias kom och hälsa på och alla gånger vi käka grillat där och varje kväll när vi basta och sen duscha, och  Olov blev sura på oss för att de såg ut som ett krig hade härjat där, och kvällen när vi bada med norrmännen och vi var as rädda över att mascaran hade runnit och på kvällen när vi alltid såg nån bra film och Julle somna alltid, och när vi spela fotboll med norrmännen <3Och när jag och julle låna nå cyklar och kom på nån låt, haha bäst var den ju. Och jag lyssna på Justin Bieber tjugofyrasju och de ända jag hade på mig var bikini, justin t-shirten och ett par jeansshort, ÅÅ SNÄLLA TA MIG TILLBAKS! Och när vi busa med alla hundar som sprang omkring där, och när Ronja fick somna in, och hennes fina grav som Chessie alltid gick till :') haha ååh, kan fortsätta hur länge som helst, men ni måste förstå, att de finns typ inge underbarare än de, LOVE MJÖIS, LOVE !<3
Hemskt att jag knappt har nå bilder på norrisarna, de får fixas till nästa sommar ;)

Kommentarer
Postat av: julia engström

fyfan vilka minnen asså! haha hurruduuuu! jag somnade inte alls, de var ju johanna som somnade en gång när vi gick ut på fotojakt mitt i natten, haha!

våran låt var ju fan grym, hur gick den nu igen? :o

aja, men det blir hundratals nya minnen den här sommaren med en ny fräsch stuga och fortfarande samma plats (bredvid norrmännen ;) )

ahaha kan tänka mig att du och johanna pratade om de på skolan och alla andra ba; fick ni träffa norrmännen mycket? men kommer ni inte ihåg när jag var med?

haha dom försöker kanske komma in i snacket, men icke sa nicke när han var ute och cyklade för det är johannas, marias och julias stuga det! ihihih och fråga mig inte vad jag just nu snackar om, men jag blev bara i gasen och skriva något råligt!

nu ska jag sluta, hejdå!

2011-02-22 @ 09:58:05
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0