10 januari -

Sista dagen av lovetoch jag har ingen mobil... ÅÅÅ jag blir deprimerad!

Inatt var de bara jag som var pigg, haha konstigt. Nä men vi såg nå filmer och hade mysss. Today var vi och spela lite bowling, jag Julle och Anna. Johanna vägrade för hon hade en massa träning och ja. De var kul iallafall, fast blev lite less i slutet för jag ledde och sen i slutet gick de skit så bajsjulle som hon nu heter gick om mig :(

Snart ska jag tillbaks till Julle och söka efter min mobil, vi ska ge ett sista försök att hitta den. Troligast så måste den vara inne i hennes hus, och jag skulle bli så sjukt glad om vi hitta den. Jag ska ju få en ny men jag måste ju ha en + att vi tänkte att pappa skulle få den av mig när jag får en ny. Men att hitta nåt i hennes hus är ju typ som att hitta en sticka i en myrstack eller vad man nu säger, haha. Har redan vänt upp och ner på bilen och vi har sökt i snön utanför hennes hus också. Alltså MÅSTE den bara vara i hennes hus. Om den inte bara blev less på mig och sprang iväg, isåfall förlåt mobilen.

SE YA LATEEEEEEEEER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0