första inlägget för 2011!

Haft en mycket trevlig dag och nu är de ett nytt år, känns lite små konstigt. Har börjat 2011 första timme med lite hockey, canada-sverige. Ville ju heja på justins hemland men kunde lixom inte. Sverige vann med straffar och dom var verkligen värd de! Nu ska inte jag sitta och skriva som värsta hockey experten för de är jag ju inte heller. Aja smällt raketer och allt sånt.
Alva och jag har lekt hela dagen, haha har lekt med hennes docka. Alva tyckte de var as kul när man gav "babyn" vatten och sen så pissa och spydde den och allt. Inte vet jag om vattnet bara rinner igenom ett riktigt barn men okej då. Nu måste jag dra, hörs imorgon!
en söt tjej som maria blandannat spenderat dan med :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0