handbolls vm.

En dag full med handboll och med världens bästa tjej.

23-24 till Spanien... Vad ska man säga lixom, domarna var ju JÄTTE BRA VERKLIGEN! Alla jävla domare har varit kassa under hela VM. Sverige spelade bra, mina älskade Källman och Carlén, Larholm, Ekdahl du Rietz , Sjöstrand, Ekberg, Jernemyr, Karlsson, ja de flesta gjorde bra ifrån sig, bara lite slarv. Och doder som gjorde illa sig.. :( Nu är handbolls- VM över och Sverige kom 4:a, med allt som hände, Kim skadad, Oscar skadad (men har kunnat spela nu) och inte haft nån tur med domarna, så ska vi vara nöjda med våran 4:a plats, ett mål ifrån ett brons.. ETT JÄVLA MÅL. Åå, jag vill bara spola tillbaks tiden så skulle man kunna spela om matchen, så skulle vi fan vunnit! Men nu är de som de är, JAG ÄLSKAR DÅ SVERIGES LANDSLAG I HANDBOLL! Både damer/herrar, de blev ju ett EM-silver för damerna och en 4:a plats i VM för herrarna, de låter ju inte så dumt ellerhur? Ja nu säger vi hejdå till vm för den här gången, åå börja typ gråta nu .. :'( Haha, ajaaa skit samma. Innan VM så visste jag typ om de kändaste spelarna och så, men inte så värst. Och nu har jag typ koll på alla typ.. Hahaha, de där lät bra konstigt. Nä, herregud nu ska jag sluta skriva om de här. Men jag älskar verkligen herrarna <3
Aja , nu ropar moder på mig att jag ska gå och göra lite matteeeeeee, ( MATTE PROV TILL VECKAN, KILL MEEE!)
Vi hörs sen.

Och så ska vi säga grattis till Frankrike till VM-guld. Vi hejade på danmark, en orsak för denna kille: Niklas Landin. Sjukt snygg och bra målvakt ;)




Sjukt snygg den där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0