I go, boom boom boom

Kom hem från Luleå och kasta mig framför tv:n för att se 2:a halvlek av matchen, FYFASIKEN VAD SKÖNT MED SEGER FÖR SVERIGE! Men kommer nog bli mycket tufft nästa match, ajaa vi får hoppas på de bästa!
Iallafall i luleyoo så var de mycket chill, vi gick i affärer och jag köpte en tröja, tights och nån frida tidning och så. Filmen var rätt så bra, se den om ni vill , haha. En riktig snygg kille var med som jag och Johanna dregla lite smått över, haha och då blir ju en film bara så mycketmycket bättre. Den hette alltså Burlesque, handlar om en tjej och ja, kommer till en sån där burlesque show och ja, så händer en massa. Rätt så bra som jag redan nämt.

Grymt skönt med Fredaaaag imorgon, mor min fyller år så då blir de kalas för hela slanten, haha ! :D Nu ser jag lite handbolls eftersnack och njuter över hur grymma dom är <3




149 kronooooooooor, ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0