memories in blue

Asså å vad galen jag blir , först så får blogg.se damp så mitt inlägg forsvinner sen när jag skrivit om allt för 2:a gången så råkar jag klicka på någon knapp så de försvinner igen. BLIR JU GALEEEEEEEEEEEEEN!

De jag snackade om i detta inlägg då var
-HANDBOLL , på tv är de nu Sverige - Danmark , rätt jämt Sverige leder nu iallafall. De är nåt sånt här inför VM. Mycket taggad till de , kommer bli grymt kul. Min älskling Oscar Carlén och alla andra ska vinna VM-Guld. Eller ja, de är de vi satsar på.
-EN GREJ, haha. Nä men vi är bjuden på middag till Julle och CO ikväll. Ska sova där för imorgon drar vi till klinten, jag hon och Johanna. Johanna som inte orkar sova där , drygisssssssss . Nu ska jag se klart matchen och gå och packa lite.

Datorn får flyga med mig till bränslanvägen så vi hörs väll sen, KYSSN
Och blogg.se som jag redan sagt har nå problem så ingen bild nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0