PUFF PUFF!

" Puffa mig så blir jag kär"
Haha och jag som har puffkrig med x antal personer .. ;)




Aja, nu är jag här iaf. For en snabbis på stan, mina skor har gått sönder , jävla skitkvalité. Skulle få lämna in dom och få 500 men då kom jag på att jag inte har nå andra skor med mig och jag vill inte gå barfota. Jag var inge shopping sugen, hur man nu inte kan vara de. Haha nä men jag årkade inte börja prova 5000 par skor, så de får bli nån annan dag.

Några gäster ska typ komma hit, en liten 3-åring eller vad han nu är. Arvid, och jag som är rätt trött. Haha, nä men dom har varit på badet innan dom kommer hit så får väll hoppas att dom också är rätt trött :D
Här får ni 2 mycket mumsiga låtar, tryck här, och där -------------> HEJ
Tycker faktiskt att Cody Simpson är rätt bra, lite wannabe Justin då men äh, skit i de. Han är rätt grym ändå.




Men tjena cooling, HAHA!  ;d



Kommentarer
Postat av: felicia

inte han marissss..... ;// ;SSS;S;S;S;S ::D:D:D:D:D

2011-01-08 @ 23:49:48
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0