sundaaaaaaaaaay

Idag har dagen bestått av att sovaaa, plugga, sett handboll, chillat med julle och sitta och prata onödigt prat med några på msn. Kul dag ? A rätt så , iaf de 3 sistnämnda. Ni får en video hur kul jag och julle har när vi pluggar, och ursäkta för de hemska ljudet ;) Aja, killarna var myyyycket duktiga , sverige alltså. Så himla kul de här, nu är de semi som gäller, yess! Har inge mer att skriva, och ännu en gång, sorry för uppdateringen.

ÅÅH VAD JAG ÄLSKAR BLOGG.SE JUST NU, GÅR JU INTE ATT LÄGGA UPP DE DÄR JÄVLA KLIPPET, jaha de får bli en annan dag då...





duktig tjej de där, som pluggar stenhårt ;)

Kommentarer
Postat av: Suthat

jaha då vet jag att jag är onödig

2011-01-24 @ 21:04:46
Postat av: Suthat

jaha då vet jag att jag är onödig

2011-01-24 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0