HYPEEEEEEEEEEEER!

Hade verkligen inget att skriva om igår så gick och dog lite istället. Haha.. Men nu kööööööör vi!



Rätt så härlig skoldag så drog baraaaaaaa hem och har gjort en mycket mysig sak. Och nej de är inte de ni tror de är, haha. Skämt åsido eller vad man nu säger om man vill känna sig lite vuxen men jag har spelat.. DATORSPEL! En massa gamla som man spela när man var liten. Helt nostalgisk, haha ;) Nå gammalt lego race spel, och ja jag gillade killspel, anki och pytte, bolibompa, pettson och findus. Och mitt favorit spel MYROR I BRALLAN. Kan deras sång,
Han har MYROR I BRALLAN, Hon har MYROR I BRALLAN, Jag har MYROR I BRALLAN. Har du MYROR I BRALLAN? Sluta vara en sur en, kom och ta en titt i naturen. Himla mysigt ;)

Har också sett mycket handboll idag, spännande med Sveriges grupp, sydkorea är jätte söta ju, haha.

Mamma for och handlade idag, Maria somnade i soffan.. När jag vakna var pappiii hemma , mammi var fortfarande borta och då så ringde mamma pappa och han ba - jahaaaaaaa mm vad trevligt. Och sen kom han till mig och typ fnittra och jag trodde han var full eller nåt. Mammiii kom hem och jag skulle som är en sån härlig dotter hjälpte att stoppa alla saker i kylskåpet och så låg de nå skumt i ica kassen och så var de .. EN HTC DESIRE Z. Blev lite smått galen för trodde inte jag skulle få den förrän i typ februari, men nu när jag tappa mobilen och allt. + Att vi visst bara skulle typ tjäna 200 kronor på att vänta på att bindningstiden till mitt abonemang skulle ta slut så. Kan tyvärr inte använda den för jag har inget sim- kort. Beställde ett från Telia idag ( med samma nummer ) så kommer ju inte få de förrän måndag eller senare. Jag är mycket lycklig nu kan jag säga, haha okej rätt så långt inlägg nu men skit i deeeeeeeeeeet.




<3

Btv, årkar inte göra alla dom här bieber dagarna, gör typ bara nån om jag tycker den är kul eller nåt, aa så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0