muy bien, gracias

Ont i halsen nuuu för att jag skrek så mycket när Sverige spela. Fråga bara Johanna som var ett vittne till händelsen.. ;) Sverige gjorde ju typ världens bästa 2:a halvlek i världshistorien. Överkörde dom andra, Oscar Carlén var ju sjukt bra!
Var med Johanna Linkan idag, oj vilket fint namn hon fick! Vi gjorde goda milkshakes och satt vid facebook som vanligt.. Tragiskt liv ju :(

Imorgon vet jag inte om jag ska vara med Linn eller hur de blir, har ju träning och när jag kan inte använda mobilen ännu så är de rätt svårt att få tag på kvinnan när hon vägrar logga in på Faceboooooooook. För hon är inte som jag som är inne där tjugofyraaaaaasjuuuuuuuuu.



Erkänn att min till vänster var mycket snyggare än Johannas misslyckade.
HAHA lite failade bilder men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0