handen på rumpan - heeej

Härlig med en kort skoldag, inte så hemska ämnen så. Chillade på hela engelska lektionen, gjorde inte ett skit för de behövde jag inte :D Haha, cool jag är. For hem, skulle egentligen ta fram matteböckerna så fort jag hade kommit hem hade jag bestämt men de gick sådär med den idén. Slutade med att jag åt glass framför tv:n, haha. Mammi kom hem med lite max mat för hon ska bort nånstans. Gud vad nyttig jag har varit idag, gått upp typ 10 kilo på några timmar, duktigt!
Lovade ju att de skulle bli lite bättre med bilder och sånt nu när mobilen funkar, så här får ni några från skolaaaaaaaaan idag, riktigt bra kamera  tycker jag allt! För att vara en mobilkamera alltså. Och har inte så himla många nummer , så skriv ert namn eller nåt till 0703832370 (har ju kvar mitt gamla nr)







En massa bilder, haha på näst sista bilden skulle jag köra dagens outfit med Maria Montazamis pose , "handen på rumpan, heeej" Gick ju inte så bra som ni kanske ser, haha ;) Och visst är mitt och felles öga coolt som vi gör på bilden, haha GRÖN ÖGONSKUGGA! :o

Kommentarer
Postat av: felicia

FUck yuu för bildernaaa fula vän... ;**

2011-01-19 @ 22:02:57
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: anna

fina bilder maria!

din dagens outfit blev väldigt fin kanske var det för att jag fotade ;))) <3333333333333333333333333

2011-01-20 @ 14:53:12
URL: http://annnalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0