Sale El Sol

Gaa, vad jag älskar fredagar!  Rätt så härlig skoldag, drog på stan och shoppaaa lite till min kära mor, köpte också skydd och sånt till min kära mobil, måste bara säga att jag älskar den nå grymt. Så sjukt värd pengarna, finns ju typ allt på den! <3  Och där kom Marias kärleksförklaring till hennes kära HTC. Käkade lunch på daggaaan, för sista lektionen skulle spenderas på biblioteket. Lånade om min " linas kvällsbok" som är rätt bra, läste den typ i 4:an men läste inte ut hela då så. Julia är kung i slottet där, har bildbevis!

Mor har haft lite kalas så några kom , Alva var galen som vanligt. Haha, söt hon är!
ÅÅ Maria Montazami kom nyss in med resultaten till lets dance, då blev de ju helt plötsligt värt att se, Älskar hon ;*






Där har vi härskaren över slottet på biblioteket, på sista bilden så kom hennes prins flygande.



Kommentarer
Postat av: julia engström

love you drake banan!

haha och jag var ju booliking på matteus en gång i tiden! tror jag är herskare över alla småttingar (a'

2011-01-25 @ 23:10:51
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0