A drop in the ocean



on tha marknaaaad, kan tala om att jag har x antal blåmärken efter dom där livsfarlig
a karusellerna ;) Olivia fick nackspärr, hahaha.

Kvällen har spenderats med bloglovin, 300 inlägg tar ganska länge att läsa.. Har också suttit ute med Harry och tvättat hans ögon, han får en massa var och sånt äckligt från de ena. Min stackare, försökte få i han lite maskrosblad men han årkar typ inte tugga dom. Vatten får vi hjälpa han dricka för han kan inte göra de själv. Vill inte att han ska få lida så vi ska ringa djursjukhuset imorgon och kanske boka en tid för avlivning. Usch... Men de är nog för de bästa, vill inte att han ska dö av hunger eller något sånt. Tårarna bara rinner, ni kanske bara tänker att de bara är en kanin men Harry har vi haft i ca 4 år nu och de kommer inte bli de samma utan hans tassar som springer omkring. Den där mysiga pälsen som man kunnat sitta och borsta i flera timmar. Kommer sakna att ha den där mysiga pluppen som helt plötsligt bara somnat i famnen på en :') Men vi får tänka på att han är typ 90 år i kaninår så han är en riktigt gammal gubbe ;)

Nu ska jag iallafall krypa ner och se en film. I pajala såg jag grease, haha grymt bra juu ;) Puss på er.
Känner den röda tråden i de här inlägget, haha.. Aja, skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0