Harry Potter and the deathly hallows part 2


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hur ska man förklara en film som slår allt? Jag har bara ett ord till nya HarryP filmen - kärlek <3.
De finns inget som mäter sig med dom filmerna, dom har allt. Harrry är min förebild, min hjälte, mitt hjärtis. De är så hemskt att de var sista filmen.. Men nu har man faktiskt ett helt gäng man kan titta på. Ska blandannat ha ett maraton med Nilsii, för lixom. Vem kan få nog av dom där filmerna? Ååh, Harry <3
De är ju en del av vår uppväxt, som vi aldrig får glömma! :D De finns ingen "film serie" som är lika bra som Harry Potteeer! Visst är twillight bra men man kan inte mäta de upp mot den kära trollkarlen. Harry Potter, we love you!

Ja, ursäkta för min kärleksförklaring. Men nu är de så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0