make up your mind



Haha pajala by night

Har varit på Alder idag med mami. Var typ inga där jag kände, inte kul. Men skönt var de ändå! Nu har jag kommit hem och snackar med Albin och Joona på skype, hihi. Nu snart ska vi till djursjukhuset :( Vi ska begrava han sen i stugan så dit far vi sen, är där till imorgon eller till onsdag. Vi får se helt enkelt! Ska börja packa till stugan nu och sen blir de the animal hospitaal. Kanske hinner skriva nåt innan stugan, men tror icke det.
Nu ska jag gå och och krama och pussa Harry in till de sista, PUSS

Kommentarer
Postat av: MelissaBieber

Stackars :( Ska ni avliva honom? Vad har hänt med honom, den där sötnosen, Så synd :(

2011-07-11 @ 16:22:12
URL: http://melissabieber.blogg.se/
Postat av: julia

Han kommer ha det så bra, pussa honom allt som går från mig också, harrybarry den sötasteeee fluffiga filuren <3

2011-07-11 @ 16:41:54
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0