tidsfördriv.

Hundra sanningar om mig. Sanningar? jaha, okej :D

SENASTE:
Dryck: oboy
Telefonsamtalet: Bullan Engström!
SMS: Nils! :)
Sång du lyssnade på:
Kent – Utan dina andetag
Gången du grät: När Harry dog :(

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet
Varit kär: Ja :)
Förlorat någon speciell person: jo
Varit deprimerad: HAHA ne
Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: rosa
färg 3: turkos
orange, gul, svart, grön, typ alla..
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jo! :)
Fått ditt hjärta krossat: nja
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHA, för många gånger...
Träffat någon som förändrat ditt liv: joodå
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, typ
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
Kysst en kompis av samma kön: pussat!

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla
Hur många barn vill du ha: 2 maybe, de får man väll se!
Har du några husdjur: hade :(
Vill du ändra ditt namn: tycker inte om Maria.. men men, vet inte om jag skulle passa till något annat ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fick en Justin Bieber tårta :D:D
Vilken tid vaknade du idag: mami väckte oss 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: var med Johanna och satt på skype? ne, jag vet inte, myste kanske :)
Någonting som du längtar till: LK, och en massa annat bus! tills mina busiga bästisar kommer hem från sthlm också ;)
Senaste gången du träffade din pappa: för ca 1 timme sen för då gick han och sov, hihi
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: tycker man ska vara rätt nöjd med de man har, eller hur man nu säger :D haha
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nee
Vad gör dig irriterad just nu: Att lampan är så jäkla stark och de luktar aromat i mitt rum
Vad är ditt namn: Maria Bieber Nilsson! elleeer? Maria Frida Fanny Nilsson ska de vara
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: jungfrun
Kille eller tjej: gissa själv
Grundskola: FängsladeSara.. Ne, FriaEmilia :D bra skämt marreee
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: brun
Långt eller kort: rätt så långt.
Längd: 160 typ
Vad gillar du gällande dig själv: HAHA, ingen aning
Piercings: ingeeen
Tatueringar: ingeeen
Höger eller vänster: HÖGEEER


DIN FÖRSTA:
Operation: handleden
Piercing: ingeeet
Tatuering: har ingeeen
Bästa vän: Linn, Bullis, Johanna, Albin, Nils, Suddis, Joona, Elias och en massa andra :) haha många bästa vänner jag har.. man ska ju inte klaga! :D
Sporten du spelade: innebandy! as coolt när man är 4 år :D kunde inte ens hålla i klubban typ..
Husdjur: Min Harry dog för ca 2 veckor sedan och han var mitt första :'(
Vaccination du minns: vem bryr sig?

JUST NU:
Äter du: nothiiiiing
Dricker du: vatten! vad nyttig du är marran ;)
Är du på väg att: äta något, mmm <3
Lyssnar du på:
Angus & Julia Stone – Big Jet Plane - radio edit
Väntar du på: att något kul ska hända

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: japp
Vill du gifta dig: yes!

ÅÅ, jag trodde de skulle ta slut nu..


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon :)
Kramar eller pussar: Både och!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk men båda är ju bra!
Snygg mage eller snygga armar: båda 2 är ju helt okej.. haha ;d
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!
Känslig eller inte: känslig men inte fööör mycket ;)
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: va? haha..

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nä
Tappat glasögon eller linser: har inte de
Haft sex på första dejten: Haha, dejtar inte och nej
Krossat någons hjärta: kanske de kanske
Har du blivit arresterad: ja, jag är så jäkla gangstaaa elleeer?
Dissat någon: HAHA ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): aa

TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: kan säkert hända!
Himlen: vill de!
Tomten: JA :D:D:D
Änglar: nja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: klart!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik och vänneeer
Vad vet inte så många om dig: Att jag älskar alla American Pie filmerna, heheh..

Och nej, jag har inget liv. Om de är någon som har läst igenom detta, den är typ värd den fetaste godispåsen i världen. Hihihi

Kommentarer
Postat av: -

TACK FÖR SPOILERN ATT HARRY DOG

TACK

TACK

TACK

FU ):

2011-07-21 @ 03:29:12
Postat av: julia

heisan, jag läste igenom allt.. ge mig godiset va

2011-07-21 @ 19:19:42
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0