Ingenrååå?!

Hallå där kött och blå bär! va händer här?!

Jo jag skriver. Igen. bara igen! De såhär att de dax för lite underhållning. Ja ni?! ni som läser detta kommer ba "wtf". Men jag skiver det iaf. Det kommer bli en berättelse typ.

Det var en gång. En Suthat bara en Suthat! Han undra liksom va han skulle göra med sitt liv och började filosofera. Han tänkte och tänkte. Sen så kom han på kunde åka till ett land långt norrut. Inte vilket land som helst! Sverige! där bosatte han sig i en stad där solen aldrig går ner på sommaren och aldrig går upp på vintern. skumt tyckte han att detta va. Men han brydde då sig icke nå. För han var ju som glad med livet på denna plats. FAST NEEEEEE. Jävla mygg på sommaren solen går aldrig ner och man kan aldrig gömma sig i mörket. Men sen näre blir vinter jaaa dåååå äre för kallt att vara ute. fan äre fel med denna plats?! jävla skit. Ska fan flytta härifrån bara för att de är sååååå jävla slumpmesigt jävla skit överallt!

faaaak Aina! Btw en gång skulle jag över ett stängsel och polisen tackla ner mig. Det gjorde ont. fick sitta i häktet och deras bil i drygt 2 minuter. Asså jag mytar fan inte! Egentligen bad en polis mig att hoppa över stängslet för att de var en polis träning som jag hade deltagit i. Gjorde ändå ont när de tackla mig. Kul vare inte heller. Faaaaak AINA! Jävla boden....

Nu till sommaren kommer fan norrmänen. Ska fan slåss om att bevara de lilla goda som finns av boden från infektionerna som de där norrmänen tar med sig. Språket är ju helt åt helvetet! vafan säger dom?! blir ju rädd när man pratar med dom. Norrmänen kommer säkert med äckligt fisk dom fiskat upp i norge. INTE SKRIVA SKIT OM NORRMÄNNEN, OLE MATHIAS JOHANSEN <33333 hehehe.. / mariiii

Fisk?! usch......

Winning!

/ Suthat Phiungoenyuang

Duktig du är som tittar in här och skriver suddis! <3 / MARIGIRL

Kommentarer
Postat av: suthat

Winning!

2011-06-08 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0