Jag saknar inte hur fantastiskt allting var



3 bilder från dagen, tycker att min fina kanin får vara med lite för lite här. Undrar om jag någonsin haft en bild med han här? Där fick ni iaf min Harry, min gulliiis <3
Back in Boden!
Blev lite golfträning i hettan. Sen for vi hem, hann gå ut och ta lite bilder, blandannat på min Harry och sen for jag till Alder "vad skulle Boden gjort utan Alder?" med Julia och Johanna. Träffade en massa dära, tyckte de var bra att träffa några av dom där BBK spelarna innan helgen, dom ska ju på fotbollscup i Lycksele! Jaja, var där och och stekte. Efter en dusch och lite mat ska vi nu ut och cykla i underbara vädret, jag och Jullis alltså. Sen sticker vi till min lilla stuga i Harads och spenderar natten där. Imorgon hem för BodenAlive, NAIIIS.
Ps: Känner att jag tar flera tusen bilder hela tiden nu, men dom hinner inte komma ut på bloggen. Men dom kommer nog komma lite då och då, hehe. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0