Running Scared



Någon bild från idag, tycker jag är duktig som har med kameran vart jag än går typ ;)

Ursäkta för att jag inte skrev nå mer igår men de blev muy stressigt och efter CN var jag bara för trött, hehe.
ClubNordic var superkuuul! Hade faktiskt förväntat mig lite mer, alltså meeer folk, större ljusshow, bättre Dj, hahaha! och sånt bajs. Men, de var kul ändå och vi dansade allnight! De ska vi verkligen göra om tjejeeeer.
Idag så for jag Jullan Albin och Joona till björknäs och spela lite fotboll som vanligt och sen for vi och käkade lite glass och en massa annat. Träffade några småbarn som blev kääär i Joona och kallade han för Jordan, HAHAH. Mycket gulligt! Men vädret kan faktiskt vara bättre, vill ha värme 24/7 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0