Your love is just a lie


mitt öga om någon undrar..
Har haft en super mysig kväll med mina fina vänner, Nils och Albiiin. Vi började med att spela lite fotboll och sprang runt i skogen och busade, haha. For sen hem till Albin, hoppade studdsmatta, åt jordgubbar med grädde och dog sen i Albins härliga soffa med någon film på tv:n. NI ÄR BÄST <3

Vet inte om jag går på någon slags överskottsenergi, är inte speciellt trött fast jag bara sover ett antal timmar/natt. Så ikväll blir de nog att somna liiiiite tidigare iallafall! Vet inte riktigt vad som händer imorgon, ska nog iaf till MJÖFJÄRTIS senare på dagen och sova över till söndag, på söndag blir de nog RixFm festival och se mina 2 snyggingar, Eric Saade och Ulrik Munther, mummaaa. ÅH, vad härligt att fara tillbaks till underbara mjöfjärden igen, efter ett helt ååår. PUSSS

Kommentarer
Postat av: fredrika lindmark

vem ska du till fjärtttis med? när är rixfm fextival?



sv: typ en afär i luleå i smedjan breve sisters å brothers har glömt vad affären heter pusss: ***

2011-06-18 @ 00:12:32
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0