De finns ingenting vi inte kan, för vi har varann









Några bilder från Mjöiiis, har tagit en massa idaaag men kan inte lägga in dom nuu.
Bilderna från RixFm får ni vänta lite meed ;)


Hemma från Mjöfjärtis, MEN har glömt min datorladdare+kameraladdare+kamerasladd som man kopplar in till datorn där och jag gråter. Måste fixa de imorgon på ett eller annat sätt. Om ni vill veta en kul grej är att när jag och mami åkte bil nyss såg vi 3 älgar alltsomallt, stannade till en älg och dunka musik. Fan vad söta älgar är, haha :D

Midsommarens planer är iaf att imorgon ska jag nog pallra mig till matteus och de, där dom har en midsommarstång och fira lite, haha. Måste prata med några så jag kan vara med någon dääär, sen på kvällen ska vi till min fasters stuga och äta gooo middag och lite sånt.
På YR.NO (väder grejs om ingen veeeet) så står de att de ska bli regn men ganska varmt, hmm. Kan man lita på dom där norskarna? Vi får väll hoppas att de där regnet försvinner, ALLT UTAN REGN. Jaja, måste verkligen äta något nu och sen blir de sängen. Måste ju också hinna med en sväng till Mjöfjärtis så jag får laddaren och de, TUR att jag hade mobilladdaren med iaf! Nu blev de här ett tönt inlägg som jag ger en kram för alla som årkat läsa allt detta. Blir inlägg när jag hinner imorgon och om jag då har någon laddning på datorn då, får se hur mycket de bliiir. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0