Sorry for Party Rocking



De jag köpte idag, allt från Örjans. Hann inte ta bilder när jag hade på mig kläderna, hade inget batteri på min kamera så fick lite panik, haha ;)

Härligt med lite värme och sol igen! Solade hemma först, sen for jag på stan med mami, shoppade lite och sen mötte upp Johanna. Jag och mammi gick och köpte garn till min "pippi tröja" som min faster ska sticka åt mig. Gick också på Örjans som hade rea, damavdelningen ska ju stängas ner där :( Jag och Johanna åt lite glass och chilla. Tanken var att hon skulle följa med mig hem sen och ikväll så skulle Bullis och Inger hämta upp oss och styra mot mjöfjärtis. Men Johanna hade visst träning så hon for hem och kommer sen hit efter träningen. Och seeen sticker vi till mjöiis, kommer bli kuuul! Ska nu käka och packa, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0