12e bilden

-En bild på din vardag.



Ja en vanlig dag, så går jag till skolan, chillar med mina kompisar, tränaaaaaar med laget, susar hem, ser Marcus Hellner/ sveriges handbollslag på tv, kör på alvin och gänget och sen blir de lite oc också, och hela dagen så går jag runt och tänker på justin.


Hahahaa nä, de där var bara nå jag smacha ihop. Men de fick vara nånting om mig lixom, allt jag gillar.
- Matteboken fick ju symbolisera (eller ja, har ingen aning om hur de stavas eller nåt men blää) skolan och de, inte för att jag älskar de såååå mycket, men de är ju nånting jag lixom gör, går i skolan.
- Justin är ju en stor del av mitt liv, som ni kanske har märkt. Så klart karln får vara med.
- Tränar gör jag ju 3 gånger i veckan, spelar matcher och ja, handbooooooooll is very naaaajs! Och mitt lag är nästan lite ännu najsare faktiskt.
-Sen är de nå gammalt collage på en massa kompisaaaaaar, som är rätt bra dom också. Klart dom ska vara med.
- Sen är de på mitt älskade O.C som jag ser på vaaarje dag.
- Och sen så vet jag inte riktigt, Marcus gillar jag ju och landslaget gillar jag ju, de fick lixom symbolisera att jag gillar sport, och att ja, Marcus är min hjälte <3 eller nåt ;)
- Sen så har vi en bild på mitt älskade Alvin och gänget, haha. Favo filmerna är ju med dom, kan varenda mening dom säger typ. Stor kärlek.

Haha ja, så nu blev de här kanske lite konstigt, men skit samma. Jag är ju konstig så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0