BieberFever


Detta får bli slutet på min dag, + lite OC då idag. GAA, när han kastar hans handuk eller vad de nu är, ner på publiken. Stackarn som stog där och fick den på sig, en massa måste ju typ hoppat på henne och vara helt crasyyyy. På klippet sjunger han i Paris, måste vart typ igår kväll eller nåt skulle jag tro. Tänk att han är HÄR, i Europa. Men nä, till Sverige kan karl inte komma.. :( Kommer vara deprimerad när han är i Danmark, ååååå. Men snart så, då jäklar ska han hit!


ASSÅ KOLLA HÅRET PÅ VÄNSTRA BILDEN, JAG TYP SVIMMAR AV!!! Haha ja, jag är kär i han <3

Blir hemma imorgon också, vet inte om de är halsfluss, vi får hoppas på att de inte är de. Men om de inte går över måste jag till vårdcentralen. Och har börjat oroa mig för att om jag börjar käka medicin nu kan jag ju inte spela på Sundvall, fyfasiken vad tråkigt isf. Men skulle ändå följt med för har ju betalat och allt, men gud vad surt att inte få spela. Men vi får hoppas på att de inte blir nå medicin för mig! Fan heller ska jag ha de.

Kommentarer
Postat av: Linnea

LÅter som han mimar :O

2011-03-31 @ 15:13:41
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: johannnnanannana

är du också sjuk? i didn't know, men du. om du skuuulle få penicillin så kan du spela efter några dagar tror jag. men man blir nog ganska trött och så så :-)

2011-03-31 @ 17:29:18
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0