eftersökt, ne fridlyst, ne efterlyst ju!

Sitter och garvar åt efterlyst, HAHA. Eller fridlyst som jag så fint kalla de nyss åt min mami. Är de bara jag som tycker den där tjejen som pratar ibland på inslag och sånt är as iriterande ba:
"Den 18 oktober förra året försvann en kille från en lekpark i karlskoga. Mamman blev rädd och sprang ifrån. När killen försvann hade han en rosa T-shirt och tajta jeans (möjligen en smygbög). Har ni sett han? RING 020305305!11!1!11
Tack på förhand."
Nä, där försökte jag vara rolig eller nåt, men typ. Tycker dom är så himla allvarliga, haha, kanske dom ska vara men ändå. Släpp lös lite tjejen! Älskar hasse aro iaf <3

Idag har jag bara varit i skolan och sen lite golfträning. Mina bröder och jag har suttit pch pysslat med datorerna, gjort en massa uppdateringar och bajs, den där uppe har nu windows 7, som miiiiiiiiiiin. Snäll som jag är gjorde jag en kladdkaka till dom, som dom for iväg och skulle eta med deras venner. YES, I am a snelhest.


första bilden jag tog med min webbis, coool chey alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0