Hennes och Mauritzzzzz


Allt är från H&M
Detta är de jag vill ha från H&M, plus typ en orange klänning som jag ska ha under den rosa "spets" klänningen, tror jag iallafall. På en bild när en tjej har på sig det så är de snyggt. Äh, skitsamma, kanske får vara lite sparsam och typ ha ett vitt linne under bara, men de kanske inte är snyggt. Skärpet är till jeanshorten. Sen vet jag inte om jag vill ha lila eller vita shorts, men vi får se. Vet inte om jag ska ha den svarta bikinin eller den som är på bilden, ska tänka lite grann på det.

Vad tycker ni, är de snyggt/fult? Lovar att ingen kommer svara bara för att jag frågar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅHHHH VAD FIINt, I LOVE IT <<33333<3<<3<33<33<<33<3

2011-03-31 @ 18:24:56
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: ashmed abdullah

det var ashmed abdullah som skrev förra kommentaren så du vet

2011-03-31 @ 18:25:38
Postat av: josefin

sv: Vad tråkigt :( krya på dej!

2011-03-31 @ 18:32:06
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0