home sweet home!

Skönt med att vara hemma!
Har lite dåligt samvete att jag inte har kunnat blogga nå, men. De har ändå varit rätt skönt med att inte behöva tänka på den nå mycket. Har chillat med min broder, sett mycket skidor, varit ute och raggat i bilen, och en massa annat. Och min bror som facerapaa mig, som blev rätt så populärt.

Somnade i bilen med Justin i hörlurarna, så är rätt så pigg nu! Ska nog boka biljetter till NSN, men jag vet inte hur många platser jag ska boka och om de blir i Luleå eller Boden, hmm.. Men får lite smått panik när alla andra skriver att dom bokat, och jag vill ju inte riskera att jag inte får plats på premiären, de får ju lixom bara inte händaaa.

Hörs sen!



söt cheeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0