(L)




we heart it
Skulle göra en användare på weheartit idag, så stod de att min mail redan används, fick lite smått panik. Men jag hade visst redan gjort en användare, HAHA. Fiskminne..


Engelskaprovet gick braaaaa, nu är jag trött. Haha konstigt, är alltid trött nu för tiden. Fucking snön som gör mig trött typ..
Men de var ändå rätt skönt att när jag och Lowii gick till bussen idag så blev vi blötaaaa, haha misstolk. Nä men var ju sjukt mycket vatten överallt, värsta pölarna, eller hur man nu säger. Och de betyder ju att SOMMAREN ÄR PÅVÄÄÄÄÄÄÄÄG (L)(L)(L)
Tvingade mamma att gå och göra nån chokladgega som hon gjorde när hon var liten till mig nu, måste ju ha nåt att fira med... ;)

PUSUUSUSUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0