less.

Har absolut 0 blogglust just idag. Trött efter träningen, och för att jag varit sjuk och borta från så jävla många träningar nu på sistone så får inte jag spela nå mycket i helgen, ASDUHFPHP. Därför har jag lite PMS nu, men kanske får spela nå med 96:orna, och de är ju alltid kul iaf.
Marcus Hellner har inte uppdaterat sin blogg på flera dagar, har han gått och dött eller? Bajs

Går runt och känner att jag alltid är trött,(för många oc avsnitt på nätterna..) så de ända jag vill ha nu, är ett långt och skönt sommarlov, men nä. Flera 10000 dagar kvar känns de som, de är ju kul också att de snöa ett antal centimeter igår också,men aja.
Nu fick jag se att vi bara har äckliga bröd hemma, så får väll hungra mig till sömns också, i love my life <333


Skratta åt denna bild en stund, sen var de inge kul längre.

tack för att ni läste mitt emo inlägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0