Sebastian Karlsson <3


Klippte ihop nå fult, haha. Jag är trött och årkar inte fixa nå finare. Vet att han såg smått bögig ut på mittersta bilden men årkade inte sitta och kolla igenom hela avsnitten för att hitta nån snygg bild på han, btv så är han snygg på alla bilder <3333

Aja, ni kanske inte har någon aning om vad jag talar om. Men denna gudomligt snygga karl är från Bachelorette (varför använda ett så svårt namn?) Ja iaf, och om ni inte sett de, måste ni se de. Bara för att se på denna snygging, asså omb, jag döööööööööööör. Typ, iaf. Och ja han är 28 men vad fasiken de är ju Olle Hedberg också, eller han kanske tillochmed är 29 nu så. Var bara tvungen att visa denna snygging, gå in här och se de 2 första avsnitten, lyllos den där Frida btv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: vilmizz

inte kan jag nå om sånt :(

2011-03-31 @ 07:12:52
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/
Postat av: josefin

allt bra med dej idag? :)

2011-03-31 @ 17:34:24
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0