shit my god!

Ursäkta för att jag inte har skrivit något idag, träning och en massa. Och när jag kom hem så använde vi min dator för att streema, eller vad de nu heter. Vi betala så vi kunde se hockey matchen på tv, för vi har inte canal fucking +. SUPER BRA LULEÅ! Men är ändå lite ledsen över SAIK, de är så många gölliga där ju.. ;)

Idag på skolan hade vi klädsim om ni ville veta, behöver jag säga nå mer om de? Nä, tack.
Har just druckit lite varm oboy med grädde <333333 och skrivit ett mail tillsammans med Mats till amazon angående min tröja. För de har ju dragits pengar från kortet, så antagligen måste dom skickat tröjan. Aja, får se vad dom svarar.

Nu blir de O.C, pussss.
Någon gullig bild från igår, jag och julle var ute och trotsa vädergudarna och gick och tog lite bilder, INNAN VI SÅG NSN <333. När vi gick in börja de snöa som tusan, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0