so happy

I'm so Happy - Salem Al Fakir
Solsidan låten, grymt bra.

Idag har jag soooovit, sovit, sovit. Mamma försökte väcka mig typ 9083429 gånger till träningen men jag var okontaktbar.. Sånt händer när man sover 2 timmar en natt. Så vi får se nu hur de kommer gå att kunna somna, inte så bra tror jag. Ska dissa O.C och läsa Kalle Anka istället så jag blir trött, haha.

Har sett lite luftslottet som sprängdes med Mami, Mats, Elin, Micke och Helena, rätt så bra. Fast tycker inte om svenska filmer, eller komedier och sånt kan vara bra. Men tycker typ inte om "drama" och sånt. De ända som är bra är Wallander och typ Beck. Hoppas ni han ta på er erat careface innan jag sa dedär. Aja, operation Maria ska SOOOVAAAAAA, börjar... NU.
Byebyeeee lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0