OH MY BIEBER

Nu sitter jag här nyduschad, helt galet glad, och ett antal kronor fattigare..

Till och börja med vad jag har sysslat med idag. Så har jag spelat en massa matcher, första matchen med 96:orna mot Älvsbyn blev de 13-13. Samtidigt på hildurs mötte 97:orna Kroken och förlora med 5 mål, vi hade inte alls varit med i första halvlek, och de blev för mycket att kämpa upp i 2:a. Vi vann de 2 matcherna, sista matchen mot Kalix var vi riktigt trötta i 2:a halvlek och spela inte så bra. Men vi vann ändå. Om Kiruna vinner över Kroken imorgon så får vi spela final imorgon, soooo GOOO KIRUNAAAA! :D:D:D

Ikväll har jag bara myst här i soffan, med svtplay och mellooo på tv, Eric vann och därför är jag helt galet glad! Varför har jag blivit fattig kanske ni tänker? Jo, för jag rösta på ERIIIIC så många gånger.. Fast de var ju värt de ;)
Nu är jag riktigt trött, btv så tycker en viss OggeK att denna låt är grymt bra, jag vågar inte säga nå annat att den är rätt bra.

Ska bli bättre bloggande, men har varit lite myyyycket.
Tack att ni står ut med mig, kyss!


Den där underbara skapelsen har jag gjort i slöjden, ska vara nån slags handbollspelare som skulle vara mig själv. Men den blev så ful, så då kan den ju inte vara mig ;) haha, och ja, jag suger i textil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0