Whip My Hair !

Jag har inget O.C att se ikväll :( 4 säsongen som jag ladda ner var bajs dåligt, så nu gör jag de igen!
Så istället för OC så blir de Justin klipp, och de är ju inte så hemskt de heller ;)


Justin och hans gäng går ut och busar när Willow (jadens lillasyrraaa) uppträder. Haha återigen, fyfasiken vilket härligt gäng dom är domdär, helt crassyyyy.
Har suttit och förklarat för min kära mami nu i minsta detalj av hela filmen typ, verkar som hon typ vet mer om han än mig. Hahaaa.
Tänk att dagen jag längtat till i typ 324934 många år har varit idag, jag har sett hans film! Och de är nog inte sista gången jag kommer se den, undrar när den kommer ut på dvd?


Ska drömma om min kärlek inatt, ser ni hur snygg han är? De är helt sinnessjukt, haha.

Ajaa pusss, tagga klädsim imorgon, AJJ AM GOING TOO DAAAJ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0