Suthat goes blogg i marris blogg

Hej jag heter Suthat och är inne på marris smaris blogg.  E jag inte bäst?! Jag e typ det. Nu ska jag skriva om Bieber heheh WINNING!!!

Bieber är en snubbe från kanada och är en artist i USA. Han har gjort låten Baby, vilken är en bra låt. Han är 94a, liksom mig. Osså han har en lila kepa? hur coolt är inte det? Asså fett najs ju! Han tjänar mycket pengar! Ni som hatar honom är ju tamigfan helt sjuka. Han är som vilken artist som helst! Förutom att han inte är en HAN. Han är varken HAN eller HON. Han är en GUD!!!!

Jag ljög bara med allt bra jag sa om bieber. Winning!!!!

Peace out alla.

Nu får ni adda mig på fb för jag är så jävla cool! Suthat Phiungoenyuang. Winning!!!

Ps. Maria är bäst <3
Ps 2: Maria har haft sin blogg i ett år nu, sjukt coolt. Winning!!!

Kommentarer
Postat av: suthat

Asså inte lite WINNING! Gilla <3

2011-05-17 @ 18:48:02
Postat av: LINQ

fan vilket kung gästbloggsinlägg. WINNING!!!

2011-05-18 @ 15:39:25
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0