A nice weekend!








HAHAHAHHA, absolut helgens roligaste, fyfasiken vad vi skrattade, Julle du suger ;)

(ja, hon suger verkligen)



(Märker att jag tar mycket bilder på skor, haha. Något mycket intressant att sitta och kolla på;))

Albin och Joona tog ett smygfoto


helgen i nå gulliga bilder i dålig kvalla men vad fasiken :)

Blev en mycket lyckad dag. Var först med Julle, Joonis och Albin och spelade fotboll/handboll sen kom Nils och vi satt och chillade i lekparken, sen for vi hem till Albin och vi var ute och gjorde en massa. Spelade king (som spårade lite, haha..), drack saft, hoppa studsmatta, fick fotbollar i huvudet, busat med Albins GALNA hund Tess, skrattat åt allt mellan himmel och jord och facerapat varandra. Eller ja, Nils skrev ca 36 statusar på min profil, haha. Han fick en liten utskällning ;) Så förlåt om mina statusar tog upp hela fältet, nu är alla borta så! Ångrar att jag inte tog bild på Nils/Albin som sprang omkring i mina solbrillor, riktigt stekiga var dom, haha.
Haft en grymt bra helg, med dom bästa i världen :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0