If your sky is falling, just take my hand and hold it.

Bara för att bruden till höger är så jäklarns grym, tycker hon får höra de lite för lite. Du är bäst gucci!

Har ingen lust att blogga alls, men gör väll de ändå. Gårdagen spenderades hos Johanna med lite CoD, B&J glass och hennes söta lillebror. Idag for jag en sväng till min lilla Markus med Johanna, Johanna försvann spårlöst, haha. Såg lite film och myste på!

Kvällen har spenderats hemma i tv-soffan med mor och far. HAR OCKSÅ FÅTT TILLBAKS MIN HTC, efter 6 veckor.. Måste erkänna att jag är lite förälskad i Fruit Ninja och Dragon, Fly.
Hittade också en gullig låt nu på kvällskvisten - James Morrison – I Won't Let You Go.
Nu blir de lite natthumor på existenz, ha lite party för mig själv, sen besöka john blund. PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

HOn till vänster är inte så dum hon heller:)

2011-09-13 @ 08:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0