Day 15 - Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play.

Vi kör på spotify, för jag har bara mobilen, och där är bara en massa knäppaaa låtar, för att min mobil har fått damp, så de går inte att lyssna på låtar i hörlurar eller nåt, a skitsamma!

vi kör från denna grymma lista som jag själv äger !

Pass Out - Tinie Tempah
In my Head - Jason Derulo
Stamp on the Ground - Italobrothers
Seize the day - HOFFMAESTRO
Blah Blah Blah - Ke$ha
Power - Kanye West
Rock That Body - Black Eyed Peas
Don't look back in anger - Daniel Nordberg
Last Train to Awesometown - Parry Gripp
Don't let me Fall - Bob
Just a Dream - Nelly

Nu blev de 11 för att jag vill vara udda. Tänk på att jag har haft den här playlisten i typ 1 och ett halvt år eller nåt så de finns rätt gamla låtar, men nu blev de dom här ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0