HANDBOLL!

Tjooo!

Idag var jag på stan med mamma, hitta bara lite saker på intersport och så. Imorgon efter skolan inge skolkning här inte ska jag till luleå en liten tripp och kolla efter nå att ha på julen, tror jag har en liten vink av vad jag vill ha :-)

När man kom hem så har jag sett handbollen med min kära mor och broder, har skrivit ner lite av hur dom spelade och så. Som vi skulle typ göra, vi skulle typ prata om matchen på tisdagsträningen och så. Norge vann ju med 25-20 men Sverige gjorde de bra, förutom lite i 2 halvleken. Men att ens Sverige kom till final är ju jäkligt stort och ja, norge är ju ett toplag i hela världen ju så, vi ska vara stolta över sveriges damer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0