CHILL!

Nog blev den här julen rätt lyckad, finfina presenter fick jag så allt är super! Blandannat en laptop samsung, kläääder, (kommer få en mobil men pappa ville vänta tills mellandagsrean så han skulle tjäna nån hundring ;)), datortillbehör och en massaaa annat :-D Imorgon ska jag och Mats sätta oss ner fixa allt med den bärbara, satt bara en liten stund på den nyss, men de var en massa bajs man skulle göra, inställningar och sånt. De är ju lixom jag inte så bra på så de ska jag fixa med imorgon, blir nog en soft dag för min del. Här får ni några HÄÄÄRLIGA bilder.


haha bjussar på den ;-)

me and the santa clausss ;)


skulle ta kort på datorn men ack...


där har vi den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0