glassigt !

Vet inte hur de blir idag med Johanna idag, för hon är ju lite knäpp i skallen. Ikväll ska jag till min kära faster och träffar kusiner och allt, firar nyår där :) Mamma drog till pajala med mormor imorse och pappii jobbar så här sitter jag ensam. Nu så ska jag gå och ta på mig nåt och så får vi se. Kommer nog bli hemma hela dan idag så kommer dom och hämtar mig ikväll efter dom varit och sett lite hockey, åå de skulle jag också vilja, stå och skrika som en galning i hejaklacken. Haha, de gillar vi! Nä , får väll se vad som händer. Och guuud vad jag vill vinna Justin tävlingen, herreguuud vad fina priser!



HAHAHHA, typ snart exakt ett år eller nåt. SJUKT! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0