golf!

Golfträning idag, Julle var borta, Ellen var borta. Det var typ jag, Anna och Olivia och en massa småttingar, haha yes! Gick väll lite sådär, de var ju så kallt och regnigt väder så nu fryser jag om småfötterna, haha.

Jag undrar fortfarnde om Johanna har borta sin mobil, så duktig är hon. Haha i hennes stora lilla hus har hon tappat bort den, asså gud vad hon är dålig. Den är säkert framför ögonen på henne, men hon är ju blind så... Skulle ju hitta på nåt med henne idag. Äh.. nu skiter jag i hon! :D

Jag har kännt att jag inte har hittat på ett piss de senaste dagarna, fast det är också ganska skönt, lixom de är ju faktiskt Sommarlov! Men nu har de blivit lite tråkigt, så jag måste kolla upp med Johanna om hon har dött på cupen när hon skulle leta mobilen under sängen.

pussiii!



maria goes pro på golfbanan ! ;)





Kommentarer
Postat av: johanannanana

den äör fortfarande borta , och drar till stugan imrn -.-

men ja , nån dag ska vi ha adhd och ha picknick.

hehe :D

2010-07-05 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0