MARIA IS BACK!

Ojojoj, vad duktiga hanna o johanna har varit och skrivit lite här, bara för att jag kan deras lösenord till deras blogg och dom kan mitt riktigt najs, typ :)


Jag har bilder och lägga in men de gör jag imorgon. Åå vad skönt och vara hemma, typ saknat mitt kära hem ;) Imorgon blir de iaf golf och sen tror jag att de blir nåt med Hanna Lundström, blir nog att hänga i hennes husvagn eller nåt, HAHA ! :)

Trött efter bilresan och nu vill jag gå och dö eller nåt, men det får jag inte göra. Men om jag ska vara på golfen 11:00 imorgon så måste jag typ de snart. Efter 1000 myggbett på mina ben och ett nytt armband på min arm så är jag ganska nöjd med pajala för den här gången,


Den största nyheten för er är att min justin bieber T-shirt har kommit !!!!!!! :DDDDDDDDD OMGOMGOMGOMG, jag är lyckligaste b-ruden på jordbollen just nu ;*


godnatt, nu ska jag gå och dejta kudden, okej inte än... men typ om 2 timmar ? :)



ni får en gammal bild från sundsvall cup för att alla bilder från paj-ala är i kameran ;)

bbk ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0