gammel muuusik

Tjooo bloggen, alla mina småsötaurgulligaulligasötasmå bloggläsare, nej lät som Foki där typ, inte okej ;)
Jag sitter här ensam i mitt huuuus, lite småläskigt sådär men jag överlever, om ingen typ ringer eller nåt, då skiter jag på mig!

Jag gör riktigt kul grejer, sitter och kollar på min profil, bara rullar neråt hela tiden, haha undra hur många statusar man skrivit igentligen, typ en miljon eller nå. Haha just nu är jag 9 april, då vi åkte till sundsvall :') åå minnen! :)

Jag älskar att ha på blanda på spotify och så kommer nå gamla godingar upp som man aldrig annars skulle börja lyssna på typ. Lägger upp någon lite längre ner

Btv, min brorsa hade beställt 2 solglasögon, men det var visst inte solglasögon, hahah det är bara såna här asnajs brillor med genomskinligt glas eller vad man nu säger, och jag ska få ett par, oh yess. Har på dom nu ! ;o

nej nu har jag inget och skriva här kommer lite gammel/bra musik! :)





jonas brothers - lovebug



jonas brothers - burnin' up
spola fram lite om du inte årkar höra snacket ;)





maskinen - alla som inte dansar



pitbull - I know you want me


pusshejj! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0