vunderbaaaaart !

eclipse var underbar! jag och hanna dog av jacob (taylor lautner) han är för jäkla snygg, men det visste ni ju redan ;) haha jag kom alltid med en kommentar till varje scen, småfjortisarna bakom oss blev sura på oss :( glädjedödare -.-

sen var de BA som gällde, för er som inte kan boden slanget alltså bbboodenalive. Lite småkul och träffa lite folk


nu ska jag o hanna gå och sova, haha ne skoja bara lite med er, men hon ska Zzz Zzz här fast det kommer nog bli inte så mycket folk för jag kommer sitta och prata med henne tills hon vill döda mig :) åå vilken plan jag har


Så omh ni äe söwta såh va sociala babes ;**

hehe så kul har vi :)



hitta nån snygg bild ;*

FAST HAN ÄR INGENTING MOT MIN JUSTIN ! ;*



jag älskar dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0