bilder !

se och njut, !;)




felle open presents !

och ja, jag älskar min bra engelska



;o





kär i vilmas byxor !



freddan klappar som en galning !



jag dansar med ett palmträd, anna - åh nej, inte maria igen... ;)



moii är en kines !



åh ja, doppa hela ansiket i en skål med mjöl och hitta sockerbitar, våran vardag



haha!




viiiiiiiiiit näsa !


söt vilma !



sanning eller konka dags ; p



haha anna ;)



POMMAC ! :D



söt hanna :)



ursäkta bilden, OBS BILDEN TOGS 4 PÅ NATTEN! haha julle sa att vi var tvungna att ta en bild så dom skulle veta att vi dygna, här får ni bevis ;)  johanna poserar, jag har tagit nåt och julia har dött, allvarligt vart är hennes iris i hennes öga ? HAHA



om ni vickar på era lilla huvven så ser ni vad klockan är, nog för att vi var vaken till 7 och de men jag johanna tyckte de var ko0lt ändå !;)



finfin bild jag o johanna tog miss i nassen :)





årkar inte lägga in mer nu ;) puss

Kommentarer
Postat av: jojoahahahahana anannananalJVAQDBwd

fii fääään vad vi är c000la!

2010-06-15 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0