sliten maria *sad face

här sitter jag tröööööttt hahah känns som att jag har partat hela natten, hahah vad gjorde vi igentligen igår johanna? aa det är bara gud som vet ;)

dushat och sånt tråkigt, stavas det så? aa här ser man ännu en gång att maria har iq = fiskmååååås :( hahaha jojoiq ! xD ingen ingen fattar förutom jag och min vänstra tå alltså johanna, huhu vilken dålig humor jag har

idag ska min högra tå komma ( bli förvånad), om hon kan fixa håååååret någon gång villsäga -.-
jag älskar typ johannas hår, vill ha deeeet ! nununununu fast det vet hon inte om så de får bli en hemlis, vi får väll hoppas att hon inte läser o.O

jag har lika tråkigt som en filbunke :( inte för jag vet vad de är då menmen, har suttit o spelat ninjawars ! HAHA, kalla mig nörd :) men jag är inge bra på det , de snälla pojkarna får hjälpa mig på skolan :D

nu skrev johanna att hon ska snabba sig, aa det får hon verkligen göra, jag är såååååååååååå sur på henne om hon inte gör de!

imorgon är det mors dag, ingen present till mamma, nonono, haha nee men vi ska äta på restaurang, mmmm vad gott, per&mickes :D är det nån som vet om restaurangägarna heter de? tycker de skulle va töntigt om dom inte heter det, liksom bara hitta på ett namn för det låter snyggt?

nu kanske jag ska gå och ta på mig nåra byxor'? tyckte de lät som en bra idé från marias sida, kanske ni får nåt hhhhyper inlägg från mig o min högra tå sen eller var det vänstra? ähh skitsamma hon kan va båda :)

jag o johanna hitta riktigt najs bilder på justin igår på en sida ! här kommer ett smakprov bara för att jag vill lägga in bilder:










gah jag dööör !


ps: justin kommer bara vara i usa och turnera i sommar :'( han kommer iaf ha en världsturne nästa år ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ingeeeen aning vem det här är, nej nej.

och du kan inte jämföra ip-numret, nej nej.

hehe

2010-06-02 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0